За час пандемії українці стали значно більше шукати в інтернеті інформацію про товари й купувати їх онлайн. При цьому в усіх проаналізованих сегментах зростає частка користування мобільними пристроями.
Це випливає з результатів дослідження Smart Shopper 2021, проведеного компанією Google. Результати оприлюднені в офіціному блозі компанії.
З дослідження випливає, що за час пандемії коронавірусної хвороби 73% опитаних українців повідомили, що стали частіше купувати товари в інтернеті. Частка покупок в мережі зросла серед представників усіх вікових категорій. Найбільше ж зростання продемонстрували категорії 18-24 роки та 45-54 роки — до 43%.
Інтернет залишається найважливішим джерелом інформації про товари
Як свідчать результати дослідження, найважливішим джерелом інформації про товари всіх категорій залишається інтернет. Зокрема, 79% учасників опитування розповіли, що перед останнім придбанням товарів чи послуг шукали в мережі інформацію про них. А в категорії електроніки пошук в інтернеті використовували 94% опитаних.
Пошукові системи мають найвищу релевантність для всіх вертикалей: 82% опитаних використовували їх для пошуку інформації перед покупкою споживчої електроніки, 77% — товарів для дому та саду і 55% — товарів категорії “Мода”. Крім того спостерігається зростання частки соціальних мереж в пошуку інформації про товари.
Дослідження показало, що для українців зручність і ціна — основні причини, чому вони віддають перевагу онлайн-покупкам. Для покупок офлайн основними причинами назвали можливість побачити товар живцем і випробувати його.
Зростає частка покупок з мобільних пристроїв
Результати дослідження Smart Shopper 2021 показують, що за період пандемії українці частіше стали використовувати для покупок мобільні телефони та планшети. Найбільші показники зростання мобільних покупок — у категоріях товарів “Споживча електроніка” (40%) і “Мода” (46%).
Також з результатів дослідження випливає, що зростають обсяги пошуку з мобільних пристроїв: у 2021 році 73% українців використовували смартфон для пошуку інформації про товар.
Загалом результати дослідження свідчать, що частка онлайн-покупок невпинно зростає, тоді як офлайн-торгівля скорочується. Значна частина користувачів планує і після пандемії більше використовувати онлайн-покупки та пошук інформації.
Окрім того, зафіксовано подальше зростання користування пошуком з мобільних пристроїв. Експерти наголошують, що ця тенденція триватиме й надалі, тому варто зосереджуватися на мобільній оптимізації сервісів та розширювати свою присутність в інтернеті. Обмеження свого бізнесу лише офлайном призводить до випадання з ринку й втрати більшості потенційних клієнтів.
Якщо ви ще не знаєте, як найкраще перенести свій бізнес в мережу, напишіть і ми разом підберемо найкращий варіант для вас: