Google замінить рекомендований контент рекламними оголошеннями

З 1 березня 2022 року в блоках рекомендованого контенту на сайтах показуватиметься лише реклама, а функцію перейменують на «Оголошення Multiplex».

Про це повідомляє сервіс Google AdSense.

Функцію «Рекомендований контент» запускали, щоб дати можливість власникам сайтів пропонувати релевантну інформацію відвідувачам, ідеться у повідомленні. Поруч із рекомендованими дописами з самого сайту розміщували й блоки реклами.

«Ми помітили, що функція пропозицій використовується дедалі рідше, а от реклама в блоці рекомендованого контенту виявилась ефективною та подобається користувачам. Тому ми вирішили припинити розміщення пропозицій і використовувати наявні блоки лише для показу реклами. Ця зміна також стосуватиметься блоків рекомендованого контенту, для яких вимкнено параметр “Монетизувати за допомогою реклами“», — інформує сервіс.

Користувачам повідомляють, що не доведеться нічого робити, якщо вони не проти, щоб із 1 березня 2022 року в блоках рекомендованого контенту на їхніх сайтах показували тільки рекламні об’яви.

Якщо ж власники сайтів не хочуть цього, блок рекомендованого контенту доведеться вимкнути, видаливши код зі своїх сторінок.

Які зміни заплановано

Сервіс Google AdSense запровадить кілька змін, серед яких:

  1. Перейменування блоків рекомендованого контенту на «Оголошення Multiplex» — так називатиметься цей формат об’яв
  2. Формат «Оголошення Multiplex» стане доступним для всіх користувачів сервісу Google AdSense, навіть тих, які раніше не могли використовувати блок рекомендованого контенту через обмеженння
  3. З інтерфейсу AdSense приберуть сторінку Сайти > Рекомендований контент
  4. У редакторі блоків рекомендованого контенту можна буде створювати лише рекламу.
Поділіться з другом:
© ВМБ: створення сайтів, 2013–2021