На пристроях з операційними системами Android та iOS у США почали підключати безперервну сторінку пошукових результатів англійською мовою.
Про це 14 жовтня повідомили в блозі Пошуку Google.
«Цей новий досвід пошуку сьогодні поступово поширюється для більшості пошуків англійською мовою у США», — зазначається у дописі.
Google інформує, що постійно досліджує нові способи допомогти людям швидко й легко знайти те, що вони шукають.
«Раніше ми здійснили редизайн сторінки результатів пошуку на мобільних пристроях для більш сучасного вигляду, тепер її легше переглядати й орієнтуватися [у результатах]. Зараз ми робимо перегляд результатів пошуку простішим та інтуїтивно зрозумілим, запроваджуючи безперервну прокрутку на мобільних пристроях. Тепер, коли ви досягнете нижньої частини сторінки результатів пошуку на своєму телефоні, наступний набір результатів завантажиться автоматично», — пояснюють розробники.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Українці стали більше шукати й купувати в інтернеті —
переважно з мобільних пристроїв
Прокручування більш широкого діапазону результатів пошуку дасть змогу користувачам бачити більше варіантів відповідей на їхні пошукові запити. Зокрема, користувачі частіше бачитимуть результати, до яких не діставалися, коли треба було натискати додаткові кнопки. За даними досліджень поведінки користувачів, більшість людей не заходила далі 4-ї сторінки пошукової видачі.
На сторінці результатів пошуку приберуть кнопку «Показати більше», оскільки наступні результати завантажуватимуться автоматично. При цьому залишиться посилання «Пов’язані пошукові запити».
Як повідомляється у дописі, нова сторінка результатів пошуку поступово запускається для англомовних запитів у США на пристроях з мобільними ОС Android та iOS.
Чим це корисно?
Для багатьох вебсторінок перебування у пошуковій видачі далі 2-ї сторінки означає, що їх практично ніхто не побачить. Перемикання на наступну сторінку виявлялося надто важким випробуванням для значної кількості користувачів. Тепер сторінки не з топ-10 матимуть більше шансів потрапити на очі аудиторії.
Це означає, що пошукова оптимізація стає дедалі потрібніша й важливіша.
Напишіть нам для отримання консультації щодо пошукової оптимізації та просування сайту: