Що таке таргетована реклама і як вона працює? Таргетована реклама – розміщення на певних платформах реклами, націленої на конкретну аудиторію з урахуванням минулої поведінки та особистих даних клієнтів.
Найчастіше під таргетованою рекламою мається на увазі реклама в соціальних мережах, які збирають величезну кількість даних про користувачів, щоб дати рекламодавцям більше можливостей для націлювання.
Можливості таргетованої реклами
- створення аудиторій, подібних до наявної (т.зв. Lookalike-аудиторії)
- автоматичний підбір алгоритмами соцмереж найбільш відповідної аудиторії показу реклами
- можливість націлювання за регіоном, віком, статтю, фахом, інтересами, типовою поведінкою і ще десятками різних ознак
- можливість «дотиснути» повторними показами людей, що вже знайомі з продуктом
Мінуси таргетованої реклами
- конкуренція постійно зростає
- доволі висока ціна кліку й ще вища – ціна замовлення
- нижча порівняно з пошуковими системами конверсія
- доволі складна для початківця система налаштувань реклами
Де краще розміщувати таргетовану рекламу
Щоб визначитися з найбільш відповідною платформою, треба проаналізувати цільову аудиторію і місце її переважної активності, а також прорахувати можливі витрати на рекламу й віддачу від неї.
Найпопулярніші платформи розміщення таргетованої реклами – соціальні мережі Фейсбук та Інстаграм (керування кампаніями відбувається з рекламного кабінету в Фейсбуці або напряму в Інстаграмі). У них найбільша в світі аудиторія, до того ж складається з майже всіх вікових категорій, хоч і в різних пропорціях.
Таргетована реклама дає змогу охопити аудиторію з потрібними ознаками: статтю, віком, фахом, освітою, інтересами, захопленнями тощо. Найчастіше така реклама розміщується у соцмережах Фейсбук та Інстаграм.
Напишіть нам для консультації: