Згідно з останнім дослідженням загальний обсяг реклами в українських телеграм-каналах за другий квартал 2021 року сягнув 23,9 млн. грн.
Для оцінки ринку дослідники взяли дані щодо 3091 українського каналу (загальна аудиторія – майже 26 млн. підписників). Фахівці проаналізували залежність вартості реклами в каналах від переглядів у досліджуваній вибірці і в результаті оцінили український ринок телеграм-реклами.
Результати дослідження показують, що:
- реклама в месенджері телеграм уже має значний обсяг
- при цьому повністю потенціал цього виду реклами ще не використано
Ми маємо власні канали в телеграмі з загальною аудиторією понад 10 тис. підписників, і цей показник зростає. Аудиторія наших телеграм-каналів активна й допитлива, цікавиться багатьма товарами й послугами, тому реклама там досить ефективна й недорога.
Окрім того, маємо налагоджені зв’язки з адміністраторами багатьох тематичних каналів, загальна аудиторія яких сягає 1 мільйона осіб. Тож через рекламу в телеграмі ми можемо контактувати з дуже широким колом осіб.
Написати нам для консультації: