Сайт компанії або корпоративний сайт – обличчя підприємства або організації в інтернеті. Добре продуманий сайт здатен стати важливим чинником успішної діяльності компанії.
Що таке сайт компанії (корпоративний сайт)?
У першу чергу корпоративний сайт – інтернет-вітрина компанії. Його мета – інформувати людей про компанію, її діяльність, цінності, створювати потрібний образ, розповідати про нові товари чи послуги, залучати клієнтів, партнерів, інвесторів.
Як бачимо, коло завдань корпоративного сайту може бути доволі широке й залежить від особливостей діяльності організації. Корпоративний сайт цілком успішно може бути заразом і магазином, і робочим простором для співробітників, і місцем спілкування з клієнтами, і багато іншого.
У загальних рисах ми вважаємо корпоративним сайтом ресурс, виконаний у певному стилі, з 8 і більше сторінок, де зібрані докладні відомості про компанію (організацію), регулярно публікуються новини, галузеві статті й інші матеріали.
Для чого потрібен сайт компанії
Інформування суспільства про діяльність компанії
З цим можуть впоратися і сторінки в соціальних мережах, але все-таки корпоративний сайт вважається більш офіційним джерелом інформації про компанії чи організації, на сайтах публікують важливі офіційні заяви, призначені для загалу документи тощо.
Просування бренду
Сайт – основне джерело поширення корпоративного стилю і дизайну, відтак – формування впізнаваності бренду компанії серед споживачів. Зазвичай сайт і його складові виконують у корпоративних кольорах, з використанням офіційного логотипу, слоганів тощо.
Формування позитивного іміджу
Корпоративний сайт покликаний створювати своїми матеріалами позитивний образ компанії і її працівників, справляти позитивне враження, поширювати інформацію про суспільно важливі акції за участі організації – інакше кажучи, допомагати аудиторії побачити компанію у потрібному світлі.
Залучення нових клієнтів
Добре продумана й талановито подана інформація про діяльність дає змогу залучити нових користувачів товарів та послуг. Тут корпоративний сайт має діяти як один з учасників рекламних кампаній фірми.
Залучення нових партнерів та інвесторів
Розширення числа партнерів та інвесторів – теж важливе завдання для розвитку бізнесу, і корпоративний сайт відіграє не останню роль у цьому. Ставлення компанії до створення і роботи свого інтернет-ресурсу – яскраве свідчення про всю роботу компанії і її ставлення до свого бізнесу.
Запобігання виникненню конфліктних ситуацій
Надання потенційним клієнтам якомога повнішої інформації про роботу, товари, особливості процесів допомагає уникнути багатьох непорозумінь і конфліктів. Особливо якщо про якісь можливі проблеми компанія говорить відкрито, а не ховає попередження про них у «підвалі» сайту, написане маленьким шрифтом.
Розміщення об’яв, анонсів тощо
Популярний корпоративний сайт значно скорочує шлях від компанії до потенційного працівника і від компанії до потенційного споживача. Розміщені на сайті об’яви про відкриті вакансії, нові акції чи гарячі товари матимуть не гірший ефект, ніж найуспішніша реклама.
Звичайно, наведеними прикладами завдання корпоративних сайтів не обмежуються, адже кожна фірма чи організація має власну специфіку роботи й процесів.
На що треба звернути увагу під час замовлення корпоративного сайту
- для сайту компанії важлива структура подачі матеріалів, їх повнота
- дизайн сайту має відповідати профілю діяльності компанії або організації (буде досить дивно бачити рожевий з квіточками сайт металургійного заводу або чорно-коричневий – туристичного агентства)
- бажано, щоб сайт відтворював корпоративний стиль у більшості елементів
- передбачити можливість регулярного оновлення вмісту
Цікавить створення корпоративного сайту? Напишіть нам: