Лендінг (посадкова або цільова сторінка) — ефективний інструмент сучасного маркетингу. З його допомогою збирають дані для перевірки гіпотез, формують базу потенційних клієнтів, готують (прогрівають) користувачів для продажу продукту.
Лендінг — це проста схема: заманлива пропозиція, достатній обсяг інформації для зміцнення довіри й заклик до дії. Одна сторінка й форма захоплення.
Що таке якісний лендінг?
Тут зразу треба зазначити, що ні дизайн, ні фото, ні тексти напряму не можна вважати ознаками якості. Якісним ми вважаємо лендінг, який досягає поставленої перед ним мети й робить це з достатньою ефективністю.
Ми наведемо деякі статистичні дані, на які можна орієнтуватися для оцінки ефективності. Якщо ваша цільова сторінка показує кращі за середні результати — можна вважати її успішною. Але так само можна й далі її удосконалювати, адже кращий результат дає більший прибуток, ніж просто хороший.
Як створити якісний лендінг?
Для цього треба ретельно проаналізувати свій продукт і конкурентів, вичленити переваги свого продукту, дохідливо й переконливо представити його споживачам і запропонувати безсумнівну цінність.
Варто знати деякі показники, на які можна орієнтуватися, тестуючи різні типи й види цільових сторінок.
1. Форми захоплення на лендінгах демонструють найвищий рівень конверсії — аж до 23%. Найефективніші на лендінгах форми збирання контактів.
2. Дві третини (62,6%) найуспішніших цільових сторінок використовують саме форми збирання контактів.
3. Середня конверсія лендінгів — 9,7%. Залежно від індустрії, він може коливатися у плюс чи мінус, але в середньому наближається до 10%. Цей показник значно вищий за рівень конверсії у контекстній і таргетованій рекламі.
4. Оптимальна кількість полів у формі — три. Найчастіше ж обмежуються двома, наприклад, ім’я та електронна адреса чи ім’я і телефон. Цього достатньо, щоб отримати контакт і персоналізувати звернення до потенційного клієнта.
5. Якщо на лендінгу вдається подолати страхи користувача, це на 80% підвищує конверсію. Про це свідчать дані експериментів, які проводили маркетологи. Якщо конверсія надто низька, варто попрацювати над переконанням користувача, що взаємодія з лендінгом йому нічим не загрожує.
6. У 48% найуспішніших цільових сторінок високий показник органічного трафіку. Звичайно, це стосується лендінгів, які запущені на тривалий час і придатні до просування. Якщо ваш з таких, то не варто нехтувати його пошуковою оптимізацією.
7. Відео присутні на 30% найуспішніших лендінгів. Серед 80% маркетологів утвердилася думка, що додавання відео на цільові сторінки значно підвищує конверсію.
8. Для двох третин користувачів відгуки про послуги та товари залишаються важливим чинником прийняття рішення. Тому розміщення на лендінгу відгуків та клієнтських оглядів може позитивно вплинути на відгук нових клієнтів.
Це лише кілька показників, які можна оцінювати, додавати чи прибирати нові елементи й аналізувати зміну ефективності лендінгу. Суть в тому, що використання цільових сторінок — це експерименти, завдяки яким маркетологи знаходять найкращі схеми досягнення мети.
Потрібна консультація щодо створення сайту чи інших послуг? Напишіть нам: