З 1 березня 2022 року в блоках рекомендованого контенту на сайтах показуватиметься лише реклама, а функцію перейменують на «Оголошення Multiplex».
Про це повідомляє сервіс Google AdSense.
Функцію «Рекомендований контент» запускали, щоб дати можливість власникам сайтів пропонувати релевантну інформацію відвідувачам, ідеться у повідомленні. Поруч із рекомендованими дописами з самого сайту розміщували й блоки реклами.
«Ми помітили, що функція пропозицій використовується дедалі рідше, а от реклама в блоці рекомендованого контенту виявилась ефективною та подобається користувачам. Тому ми вирішили припинити розміщення пропозицій і використовувати наявні блоки лише для показу реклами. Ця зміна також стосуватиметься блоків рекомендованого контенту, для яких вимкнено параметр “Монетизувати за допомогою реклами“», — інформує сервіс.
Користувачам повідомляють, що не доведеться нічого робити, якщо вони не проти, щоб із 1 березня 2022 року в блоках рекомендованого контенту на їхніх сайтах показували тільки рекламні об’яви.
Якщо ж власники сайтів не хочуть цього, блок рекомендованого контенту доведеться вимкнути, видаливши код зі своїх сторінок.
Які зміни заплановано
Сервіс Google AdSense запровадить кілька змін, серед яких:
- Перейменування блоків рекомендованого контенту на «Оголошення Multiplex» — так називатиметься цей формат об’яв
- Формат «Оголошення Multiplex» стане доступним для всіх користувачів сервісу Google AdSense, навіть тих, які раніше не могли використовувати блок рекомендованого контенту через обмеженння
- З інтерфейсу AdSense приберуть сторінку Сайти > Рекомендований контент
- У редакторі блоків рекомендованого контенту можна буде створювати лише рекламу.