Виділення жирним шрифтом важливих частин тексту в абзаці може допомогти Google краще зрозуміти вміст.
Це підтвердив представник Google з пошуку Джон Мюллер, пише searchenginejournal.com. За його словами, позначення ключових думок жирним шрифтом може допомогти SEO сайту, оскільки дає змогу Google краще розуміти вміст сторінки.
Користувач запитав, чи використання жирного тексту — суто стилістичний вибір чи воно має якийсь вплив на SEO. Відповідаючи на це запитання, Мюллер сказав, що це справді допомагає SEO.
Одначе те, наскільки саме це допомагає, залежить від вмісту сторінки.
Про що йдеться?
Краулери Google сканують текст на сторінці й намагаються визначити найважливіші місця. Виділення ключових думок тегами <b> чи <strong> допомагає в цьому.
«Ми стараємося зрозуміти, про що йдеться на вебсторінці й за різними ознаками визначити, на чому тут наголошується. Це включає в себе заголовки на сторінці, але також і виділення жирним шрифтом або підкреслення у тексті. Тож це має певну додаткову цінність, оскільки це явно вказує, що думка або абзац насправді важливі. І зазвичай це збігається з тим, що ми вважаємо головним на сторінці», — повідомив Мюллер.
Але пошукова система оцінює вміст у комплексі, тому наскільки будуть корисні виділені фрагменти, залежить від іншого вмісту на сторінці. Тобто кілька фрагментів жирного тексту в статті можуть дати сигнал Google, що це важливе місце. А от виділення жирним шрифтом всього тексту на сторінці не дасть позитивного результату.
«Якщо ви виділите кілька речень або слів на своїй сторінці, показуючи, що це справді важливо для автора, нам буде зрозуміло, що серед великого обсягу тексту це можливо, найважливіші фрагменти, і ми можемо надати цьому трохи більше значення. <…> Це допомагає нам трохи краще зрозуміти сторінку. <…> Отже, якщо ви хочете почути коротку відповідь на запитання, чи допомагає виділення жирним шрифтом важливих фрагментів у пошуковій оптимізації: так. Це допомагає нам краще зрозуміти абзац чи сторінку».
Підіб’ємо підсумки
Джон Мюллер знову вводить в обіг твердження, що виділення ключових моментів допомагає у просуванні сторінок. Нагадаю, вже не один рік вважається, ніби така практика погіршує позиції сайту. Але тут можна стверджувати, що погіршуються позиції сайтів, де оптимізатори використовують виділення не з метою підкреслити головну думку, а намагаючись маніпулювати результатами пошукової видачі.
Не раз наводилися приклади, коли сторінка вміщує десятки ключових слів, виділених жирним шрифтом. Очевидно, що пошуковик оцінить такі «старання» негативно.
Натомість доречне виділення окремих частин тексту у поєднанні з високою якістю контенту може певним чином допомогти в пошуковому просуванні.
Але не варто сподіватися, що лише виділення тексту принесе якісь відчутні результати й виведе сайт на найвищі позиції у пошуку (про запоруку успішного пошукового просування читайте тут).
Потрібна консультація зі створення сайту й пошукової оптимізації? Напишіть нам: