Хочете дізнатися, як писати статті, які не просто займають місце на сайті, а приводять відвідувачів і перетворюють їх на клієнтів? Тоді ці 5 порад — саме для вас. Почнімо!
Фахівці-«просуватори» запропонують вам десятки операцій, які «точно» виведуть ваш сайт у топ видачі пошукових систем. І, звичайно, розкажуть про безліч способів досягти бажаного результату. А, і ще візьмуть з вас за це тонну грошей. Але чи треба це вам?
Насправді для вдалого пошукового «просування» потрібно зовсім небагато. Ми детально розписали це в одній з раніших статей (читайте тут). І знову повторимо те, що вже казали не раз і не два: король — контент. Якщо ви нехтуєте якістю контенту, досягти вершин у пошуку буде неймовірно важко.
А що в нас основа основ контенту? Правильно: статті. Статті мають бути не абиякі, а якісні, релевантні як для користувачів, так і для пошукових систем. І зараз — кілька порад про те, як писати статті, які приводять клієнтів, а не топлять сайт у болоті сміттєвих результатів пошуку.
Щоб писати якісні статті, кожна з яких приводитиме на сайт клієнтів, треба:
- Визначити цільову аудиторію
Перш за все, вам потрібно зрозуміти, для кого ви пишете. Хто є вашою цільовою аудиторією? Що цікавить ваших потенційних клієнтів? Які проблеми вони мають? Що їм потрібно вирішити? Це допоможе вам зрозуміти, яку інформацію включати в свої статті. - Визначити ключові слова
Після визначення цільової аудиторії треба підібрати ключові слова, за якими потенційні клієнти шукають інформацію в пошукових системах. Ці ключові слова мають бути використані в заголовках, підзаголовках і тексті статті, щоб пошукові системи знайшли, оцінили й видавали ваші дописи в результатах пошуку за потрібними запитами. - Написати привабливий заголовок
Заголовок має бути коротким, зрозумілим і привабливим для вашої цільової аудиторії. Він повинен захоплювати увагу і надихати до читання статті.
Як правильно написати заголовок, радять досвідчені журналісти (стаття на сайті “Фрілансери України”). - Створити корисний контент
Контент вашої статті повинен бути цікавим та корисним для вашої аудиторії. Він має давати відповіді на запитання вашої цільової аудиторії та розв’язувати її проблеми. Використовуйте приклади, ілюстрації, статистику та інші матеріали, щоб зробити вашу статтю цікавою і зрозумілою. - Включити заклик до дії
У кінці статті варто вставляти заклик до дії. Наприклад, це може бути запрошення зв’язатися з вами, заповнити форму зворотного зв’язку або замовити продукт, який ви продаєте. Не бійтеся запропонувати людям безкоштовну послугу чи безплатний пробник продукту — найімовірніше, згодом це окупиться.
Декілька порад з написання текстів для сайту дає Сюзанна Росс, авторка книжок «Прості поради, як писати тексти для вашого сайту» і «Як писати для веб-сайтів», а також численних спецкурсів для копірайтерів (читайте тут).
Якщо ж ви не маєте часу чи бажання писати тексти для свого сайту самостійно, не соромтеся звернутися до нас і замовити потрібні вам матеріали. Ми напишемо для вас статті швидко, якісно й недорого. Пишіть нам: office@vmb.net.ua.